dinsdag 7 april 2009

Durban

Voila, na een weekje Durban terug thuis. Het was een hele vermoeiende, maar leuke week. Ten eerste het feit dat ik nog eens weg kon uit Pretoria, en niet een hele week achter mijn computer moest zitten. Maar -vooral- ten tweede omdat het een heel interessante conferentie was. 5 dagen vol van seminaries, sessies en ander interessants.In totaal woonden meer dan 4.000 mensen de conferentie bij, en ik ben zeker dat ze allemaal de UN stand hebben bezocht. Dus waar de meeste collega's dachten dat ik een weekje op vakantie ging, was eerder het tegendeel waar. De hele dag mensen te woord staan en uitleg geven, en dat van 7u 's ochtends tot 7u 's avonds. Dus geen tijd om overdag eens naar het strand te trekken of om ook maar te zien of het wel mooi weer was.
Alleen op zondag, de dag van aankomst heb ik ten volle van strand en zee kunnen genieten. Het was maar voor een namiddagje, maar de 600 km rijden meer dan waard...

Geen opmerkingen: