dinsdag 4 augustus 2009

Hier zijn we weer!

Na een maand inactiviteit weer nieuws uit Zuid Afrika.

Juli is voorbijgevlogen en gevuld met onder andere het vasthouden van slangen, het zwemmen tussen pinguins, het beklimmen van de Tafelberg en het bekijken van luipaarden. Maar nu dus weer tijd voor het echte werk. Augustus wordt vrij druk. Morgen en overmorgen gaan we op conclaaf om de strategie voor de vijf volgende jaren uit te stippelen, ik krijg hier 2 scholen op bezoek, ik moet/mag naar Upington om in de jury van een ModelUN debat te zetelen, en ondertussen hou ik me ook nog wat ledig met het ophalen van een maand werk dat is blijven liggen.

Ondertussen zijn ook saskia, Philippe en de kids toegekomen, dus heb ik de komende weken ook nog wat gezelschap. Genoeg stof dus om de komende weken de blog weer wat in ere te herstellen...

Geen opmerkingen: