maandag 26 mei 2008

Maandag 26 mei

Ik heb deze keer een aantal weetjes, dus ik had niet direct inspiratie voor een blitze titel. Zal ik voor de verandering eens gewoon werken met bullets? Qua layout is het dan ook eens iets anders.
  • Voor degenen die al ongerust zouden zijn, ik ben NIET degene uit het artikel van Het Nieuwsblad. Lui ben ik misschien, maar toch geen paard...
  • Voor de anderen die ongerust zouden zijn, gene paniek, alles geraakt stilaan onder controle. De rellen breiden zich niet meer uit, waarschijnlijk hebben we het zwaarste gehad en was er heel wat copy catting. Alleen konden we vandaag moeilijk het kantoor uit, want er stonden zo'n 500 Zimbabwanen, Malawi's en Mozambicanen voor de deur, om zich te registreren bij UNHCR. Ik voel met hen mee.
  • Het voetbaltoernooi voor de dakloze kinderen was geweldig, Schitterende dag, en hele leuke sfeer. Ik moet daar zeker meer mee doen! En als to of the bill nog een paar onverwachte gasten: de topscorer van Kaiser Chiefs (niet de groep, wel de lokale voetbalploeg, te vergelijken met Anderlecht), een van de acteurs uit 7de Laan, het populairste feuilleton hier op TV (te vergelijken met "thuis" of "familie") en een gastoptreden van een reggaeband.
  • En voor degenen met een goed hart en een abonnement op Ebay een berichtje van de lieve mensen waar ik vorige jaren ging gaan beeldhouwen:
  • Labels
    Hi allemaal,
    Van 2 t.e.m. 8 juni organiseren we een veiling op ebay ten voordele van het weeshuis Shungu Dzevana in Zimbabwe. We hebben al meer dan 40 items van bekende gezichten (bvb. TOM BOONEN, TOM WAES, BAB, LIEVE BLANCQUAERT EN VELE ANDEREN,…..) We streven naar een grote opbrengst die dan kan dienen voor de uitbreiding van het weeshuis. ( voor meer info over het weeshuis: www.shungudzevanatrust.org en www.zimbakids.be) daarom proberen we op allerlei manieren veel ruchtbaarheid te geven aan deze veiling. Jullie kunnen ons daar enorm mee helpen door deze mail met bijlage door te sturen naar vrienden en familie.

    Groetjes

    Veerle en Joost

3 opmerkingen:

nichtmaargeenmietje zei

Beeldhouwen? Sante mijn ratse. Nog andere verborgen talenten die we niet kennen?

mater familias zei

Volgens een programma op de Nederlanse televisie over de media in Zuid-Afrika is "ISIDINGO" een van de populairste TV-soaps bij jullie

Christophe zei

Isidingo is hier inderdaad heeeeeeel populair, samen met "7de laan" (uit te spreken als siƫfende laan)