woensdag 10 maart 2010

De dierentuin

Mijn huis lijkt stilaan op een dierentuin. Er zijn natuurlijk mijn vissen. En een aantal maanden geleden was er nog het verhaal van de spin. En wie mijn FaceBook zo nu en dan in de gaten houdt, weet ook dat mij gekko blijkbaar onlangs bevallen is. Want er lopen nu ook 2 kleintjes op de muur.
Maar deze keer was ik niet echt opgezet met mijn nieuwe bezoekers. Gisterenavond zat het plafond van mijn keuken en mijn woonkamer vol mieren. Duizenden en duizenden mieren. Wat zeg ik? Tienduizenden en tienduizenden! Met als gevolg, 5 minuten en een halve fles Doom later een genocide van ongekende omvang. Hopelijk is het nu duidelijk dat ze niet welkom zijn. En ik hoop ook dat mijn gekko's niet teveel van die mierenlijkjes opeten, zodat ze ook niet vergiftigd worden.

Hoe dan ook een hele dierentuin, waarbij de ene dieren al wat meer welkom zijn dan de anderen. Zolang ik maar geen bezoek krijg van slangen of hadida's, laat staan van een olifant...


3 opmerkingen:

mater familias zei

Maak ik mij belachelijk als ik vraag wat een hadida is?

Christophe zei

Een vogel. Sas kent hem ook. Anders eens op het woord 'hadida' in het bericht klikken.

Christophe zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.