zaterdag 13 september 2008

Nichtmaargeenmietje

Voor de trouwe lezers zal ons aller nichtmaargeenmietje geen onbekende zijn. Niet alleen zie je haar regelmatig verschijnen in de commentaren, maar ze in natuurlijk in eerste instantie wereldberoemd in heel Vlaanderen en de wereld voor haar onvolprezen bierboek dat vorig jaar werd uitgegeven.

Wel, diezelfde nichtmaargeenmietje -aka Hilde- geeft vanavond haar verjaardagsfeest. Ik ga hier wel niet vermelden hoe oud ze wordt. Dat doe je niet met vrouwen. En daarvoor heb ik ook teveel respect voor iemand die al een halve eeuw op deze aardkloot rondloopt.

Spijtig genoeg kan ik er niet bij zijn, want het is nogal ver. Maar, have fun, en hier in Pretoria zal ik in mijn living ook een danske placeren. Alleen zal het zonder Belgische bieren zijn...

2 opmerkingen:

nichtmaargeenmietje zei

Oooooooooooooooh zo lief!
We zullen je missen! Maar wij drinken er wel eentje meer voor jou.
Een halve eeuw, ik word niet goed wanneer ik het lees ;-(

mater familias zei

Hallo nicht.........ge moet dan eens zestig worden!!!!!!!!!!!!